search
top

Reissussa

surkeaihan okkeskitasoahyvämahtava (48 votes, average: 2.48 out of 5)

Istuimme lentokentän lähtöaulassa ja katselimme ikkunasta kiitoradalle rullaavia lentokoneita. Aurinko paistoi välillä varovasti pilven takaa kesäkuun alkupuolen varhaisena aamuna. Olimme lähdössä ensimmäiselle yhteiselle ulkomaanreissulle, jota olimme suunnitelleet jo hyvän aikaa. Viimeisin viikko oli kulunut todella hitaasti, mutta nyt lähtöpäivä oli viimein koittanut. Virkailija saapui lähtötiskin taakse, järjesteli hetken papereitaan ja näpytti keskittyneesti tietokonettaan kunnes kuulutti, että matkustajat lennollemme Espanjaan voisivat alkaa siirtymään koneeseen. Vilkaisimme hymyillen toisiamme noustessamme ylös ja siirryimme jonoon, josta lippujen tarkistuksen jälkeen kävelimme koneeseen. Löysimme nopeasti paikkamme koneen peräosasta, asettelimme matkatavarat paikoilleen ja istuimme alas katselemaan ikkunasta kiireisen oloista lentokenttää. Hetken kuluttua kone rullasi kiitoradan päähän ja kiihdytti taivaalle, pilvipatjan yläpuolelle. Lento meni kaikinpuolin mukavissa merkeissä, ilmapiiri koneessa oli rento kuten se yleensä aina menomatkalla on. Pilvipeite oli jäänyt taaksemme joskus lennon puolivälin paikkeilla ja laskeuduimme määränpäähämme auringon paistaessa. Auringonpaiste, lämmin ilma ja sen kosteus iskivät heti, kun astuimme lentokoneen ovesta ulos. Ajoimme lentokenttäbussilla lyhyen matkan terminaaliin, josta matkatavarat saatuamme jatkoimme bussilla reilun kymmenen kilometrin matkan hotellillemme, jossa meitä odotti meren rannalla, palmujen ympäröimä paratiisimme. Kirjauduimme sisään ja löysimme huoneemme kolmannesta kerroksesta. Olimme molemmat hyvällä tuulella onnistuneesti alkaneen reissun myötä. Tutkimme hieman huonettamme ja ihailimme parvekkeelta avautuvaa maisemaa. Parvekkeella tulin taakaa lähellesi ja halasin sinua tiukasti samalla, kun katselimme alhaalla uima-altaalla pulikoivia kanssalomailijoita. Päivä oli jo iltapäivän puolella ja ensitohinan hieman hellitettyä alkoi nälkä hieman huomauttelemaan olemassaolostaan. Eipä tässä ollut mitään varsinaista tullut aamupalan jälkeen syötyäkään ja hetki menisi ennen kuin mistään mitään ruokaa eteensä saisikaan. Housuissa pullottava seisokki vei kuitenkin voiton nälästä, mikä ei sinänsä ollut mikään ihme, olin taas pidätellyt koko edellisen viikon, että spermaa varmasti riittäisi tarpeeksi koko reissulle. Niinpä nappasin sinua ponnarista tiukasti kiinni ja lähdin vetämään sisälle kohti sänkyä päin. Ensin kiljaisit hieman säikähdyksestä, mutta tulit sitten kiltisti perässä, kun tajusit mitä haen takaa. Leveässä parisängyssämme oli takalaita, joka oli juuri sopivan korkuinen suunnitelmaani varten. Olimme onneksi ensimmäisenä huoneeseemme päästyämme vaihtaneet kesäiset ja kevyemmät vaatteet päällemme ja sinut sängynlaitaa vasten tuupattuani heitin hameenhelmasi perseesi yli ja huomasin vasta tässä vaiheessa ettei sinulla ollut ollenkaan pikkuhousuja. Tästä vain lisää kiihottuneena kaivoin valmiiksi jäykän kyrpäni shortseista ja työnsin sen enempiä kyselemättä pilluusi. Viikon pidättelyn jälkeen minun ei tarvinnut kauaa naida, kun jo tunsin laatin tulevan. Vedin kyrpäni ulos ja annoin mällini lentää pitkin pakaroitasi. Kun hengitykseni oli tasaantunut, läpsäisin sinua reippaasti pakaralle ja käskin nousta ylös ja painua pesulle, ei täällä spermat perseellä alettu ravintoloissa juoksemaan. Katselin kuinka kävelit kylpyhuoneeseen päin ja lähdin perääsi suihkuun..

Hotellimme oli kaupungin laidalla, aivan meren rannalla. Hotellilta lähti palmujen varjostama rantakatu kohti kaupunkia ja tuon kävelykadun varrelta olimme löytäneet ravintolan, johon olimme tulleet lounasta syömään. Päivä oli kuuma, lämmintä oli varjossakin jo +28°C joten olimme tilanneet kylmät drinkit ruoan perään. Hento ja lämmin tuuli puhalsi mereltä päin ja toi mukanaan meren suolaisen tuoksun. Juttelimme juomien äärellä loppupäivän suunnitelmista ja siitä kuinka mukavaa oli vihdoin olla täällä – yhdessä. Saatuamme lasit tyhjiksi kävelimme vielä hetken matkaa kävelykatua keskustaan päin kunnes käännyimme ympäri ja suuntasimme pienen marketin kautta takaisin hotellille. Loppupäivä kului hotellia tutkien ja illalla kävimme läheisessä rantaravintolassa syömässä.
Toisen matkapäivän aamu alkoi aurinkoisissa merkeissä, herättyämme oli ulkona jo valoisaa ja altaalta kuului jo ensimmäisten innokkaiden uimarien polske. Kierähdin lähellesi ja kiedoin käteni ympärillesi samalla, kun kysyin, että mitä rakkaani haluaisi aamupalaksi. Ojensit kätesi kohti kattoa, venyttelit, potkit peiton pois päältäsi samalla haarojasi levittäen ja sanoit silmiin katsoen, että minut ja kyrpäni.. Suutelin sinua ja sanoin, että saat odottaa kyrpää hetken, ensin maistellaan miltä pillu tänään maistuu. Kielihoidon jälkeen sait haluamaasi kyrpää ja pääsimme vihdoin aamupalalle, joka oli katettu hotellin rannan puoleiseen ravintolaan, osittain ulos palmujen katveeseen. Syötyämme lähdimme käymään kaupungilla, kiertelimme kauppoja ja katuja ja joimme muutaman drinkin aina välillä. Päivä kääntyi iltapäivään ja kiertelyn jälkeen palasimme hotellille lepäämään, pienet päiväunetkin tuli nukuttua. Heräiltyämme aloimme miettimään loppupäivän ja illan ohjelmaa, aiemmin kaupungilla kierreltyämme olimme päättäneet käväistä illalla jossain vähän menevämmässä paikassa. Molempien hieman herättyä ja piristyttyä olimme jälleen sitä mieltä, että jossain voisi käydä ainakin hetken iltaa viettämässä. Kävin jälkeesi suihkussa ja pesulta palattuani olit jo peilin edessä keskittyneesti meikkaamassa. Hymyilit, kun huomasit minun jääneen hetkeksi katsomaan kuinka ehostit ripsiäsi enkä voinut olla ajattelematta kuinka onnellinen sain olla siitä, että olin löytänyt itselleni noin kauniin ja ihanan naisen. Kävelin vierellesi ja kumarruin suutelemaan niskaasi, johon vastasit hellästi paijaamalla kädelläsi hiuksiani kuiskaamalla “rakas”. Hetken päästä oli molemmilla vaatteet päällä ja seisoimme hotellin edustalla odottamassa taksia, joka melko pian saapuikin. Taksikuskille annoimme ohjeeksi kaupungin satamakadun, jossa hetken käveltyämme menimme lupaavan oloiseen ravintolaan syömään. Ihailimme ravintolassa istuen merellistä maisemaa, söimme ja joimme, kunnes ilta alkoi jo hämärtää. Istuimme ravintolassa vielä hyvän tovin musiikkia ja aaltojen hiljaista kohinaa kuunnellen, samalla viiniä juoden. Auringon laskettua maksoimme laskumme ja lähdimme kiertämään satamaa ja keskustaa.
Aikamme käveltyämme päädyimme baarin eteen, josta kuului houkuttelevasti discomusiikki kadulle saakka. Menimme sisään ja tilasimme molemmille juotavaa. Löysimme tyhjän pöydän ja istuimme katselemaan tanssilattialla tanssivia ihmisiä sillä välin, kun joimme juomiamme. Juomat juotuamme kävimme hetken yhdessä tanssimassakin, mutta parin biisin jälkeen musiikki vaihtui jotenkin junnaavaksi, joten päätimme lähteä hakemaan uudet juomat. Tiskillä juttelimme, että voisimme vaihtaa paikkaa, paikka vaikutti hieman hiljaiselta ja oli muutenkin jotenkin sen oloinen, että sinne ei illan aikana kovin paljoa porukkaa olisi tulossa. Huomasin vasta tässä vaiheessa, että takanamme ollut noin nelikymppinen nainen tuntui kuuntelevan puheitamme ja kun katsahdin häneen kysyvästi, hän jotenkin havahtui ja esitteli itsensä Leenaksi. Hän pahoitteli ensin, että oli kuunnellut sivusta jutteluamme, mutta sanoi sitten tietävänsä hieman paremman ja menevämmän paikan, jonne hän oli miehensä kanssa jatkamassa. Tuli meidän vuoromme tilata ja hetken päästä Leena tuli miehensä kanssa pöytäämme juttelemaan. Hänen miehensä esittäytyi Joniksi. Juttelimme juomiemme lomassa ja päätimme lähteä yhtä matkaa etsimään parempaa menoa. Lasit tyhjennettyämme lähdimme nelistään ulos ja lähdimme kävelemään jälleen satamaa kohti, matka ei ollut kuulemma pitkä. Rannasta yhden korttelin keskustaan päin löytyi hieman sivusta ravintola, jonka ovelta paikkaa ei kyllä olisi miksikään menopaikaksi osannut kehua, paikka vaikutti enemmän joltain venekerholta kuin discolta. Leena ja Joni kuitenkin vakuuttivat, että sisällä meno olisi lennokkaampi kuin ulkona terassilla ja niin jatkoimme sisälle. Ja sisällä meno oli tosiaan ihan toisenlainen, oli basritiskiä ja tanssilattiaa, rauhallisempia loosseja ja avoimempaa tilaa pöytineen, jota reunusti seinällä kiertävät sohvarivit. Porukkaa ei täälläkään ollut mitenkään ruuhkaksi asti, mutta lisää oli kuulemma tulossa, pidot paranivat aina keskiyötä kohden. Kävimme hakemassa juotavat ja istuimme jälleen siten, että pystyimme juodessamme katselemaan tanssilattialle. Tanssilattialla oli pari naista ja viisi miestä, jotka tuntuivat kaikki tulemasn kohtuu hyvin juttuun keskenään. Tanssia katsellen ensimmäiset juomat menivät melko nopeasti ja lähdin hakemaan meille toisia sinun jäädessä katselemaan toisten tanssia. Tiskiltä palatessani huomasin jonkun jututtavan sinua ja pöytään saakka päästyäni huomasin sen olevan Joni, jonka kanssa olimme paikkaan tulleet. Kerroit kuinka Joni oli tullut pyytämään sinua tanssimaan. Joni oli melko hauskaa seuraa ja hetken houkuteltuaan katsoit minuun ja kysyit olisiko ok jos kävisit tanssin tai pari tanssimassa? En tietenkään pannut pahakseni sitä, että tanssimassa kävisit ja kehotin pitämän hauskaa jääden itse pöydän ääreen katselemaan. Yökerhossa soitettiin ihan menevää musiikkia ja sinulla näytti olevan ihan hyvä meno musiikin tahdissa, sinun ympärilläsi tuntui pyörivän pari muutakim miestä yllättävän rohkeasti. Tanssianne katsellessani Leena saapui viereeni ja kysyi kuinka olemme viihtyneet ja saisiko hän liittyä seuraani. Tokaisin, että paikkassa oli niin syrjäiseen sijaintiin nähden yllättävän hyvä meno ja, että toki juttuseura aina kelpaisi, varsinkin kun sinä olit nyt muiden viihdytettävänä. Leena kysyi minulta kuinka sinä olit viihtynyt ja tanssilattealle viitaten tuumasin sinulla olevan oikein hauskaa miehesi kanssa, samaan hengenvetoon tosin totesin Jonilla olevan vaimoni piirittämisessä muutama kilpailija. Leena naurahti ja katsoimme yhdessä kuinka tanssitte Jonin kanssa melko lähekkäin ja kiihkeän näköisesti, ja kuinka samaan aikaan takanasi yksi mies oli selkäsi takana aivan kiinni sinussa näyttäen siltä kuin hinkkaisi etumustaan takapuoltasi vasten parin muun kaverin katsellessa tanssien vierestä. Leena kysyi, että enkö ollut mustasukkainen sinun pyöriessä toisten miesten välissä melkein ihokontaktissa? Vastasin tietäväni, että vaimoni rakastaa vain minua ja että elämästä puuttuisi kaikki ilo jos jokaisesta pikkuasiasta alkaisin nillittämään. Sitäpaitsi hänen miehensä oli aivan yhtälailla vieraan naisen lumoissa ja likipitäen sylissä, eikö se sitten haitannut Leenaa, kysyin vastaukseksi. Leena mietti hetken ja kertoi sitten heidän käyneen täällä monta kertaa ennenkin ja hieman taas sanojaan asetellen totesi, että paikan syrjäiseen sijaintiin oli tavallaan ihan perusteltu syy.. Musiikki vaihtui rauhallisemmaksi, lähes hitaaksi kappaleeksi. Näin kuinka Joni vei kätensä lantiosi ympärille ja selvästi selitti sinulle jotain.. Leena myönsi, että hänen olisi ehkä pitänyt kertoa tästä jo ennen tänne houkuttelua, mutta olimme kuulemma olleet sen näköinen pariskunta, että saattaisimme hyvinkin sopia joukkoon. Katsoin edelleen sinua ja Jonia ja nyt selkeästi juttelitte jotain jo enemmän. Käännyit katsomaan suoraan minua kohti jotenkin hölmistyneen näköisenä samasn aikaan, kun Leena sai kakistettua suustasn ulos, että tämä on parinvaihtoklubi ja tämän illan teemana oli gangbang-bileet. Joni jatkoi selittämistään ja käännyit taas selittämään hänelle jotain takaisin. Kysyin, että mistä he olivat päätelleet meidän moiseen joukkoon sopivan? Ja Leena kertoi ajatuksen tulleen hänen mieheltään, joka oli edellisessä baarissa iskenyt silmänsä vaimooni ja lähinnä toivonut meidän innostuvan mukaan. Olisi tietysti ollut kohteliasta kertoa kuviosta jo etukäteen, mutta eivät olleet oikein osanneet tuntemattomia ihmisiä alkaa kutsumaan parinvaihtobileisiin ja olivat toivoneet tunnelman houkuttelevan meidät mukaan. Kieltämättä olit tanssilattialla näyttänyt siltä, että olit jo menossa kovastikin mukana ja olihan tuota ollut mukava katsella.. Huomasin kuinka lähdit kävelemään meitä kohti Joni perässäsi. Päästyäsi pöytäämme asti katsoit meitä ensin hetken hieman epävarmana ja sanojasi harkiten kunnes vain töksäytit ulos, että et muuten ikinä arvaa millainen paikka tämä on. Joni oli jo tullut perääsi ja seisoi aivan lähellä sinua takanasi, selkeästi jännittäen reaktiotani, välillä vaimoaan vilkuillen. Kerroin Leenan jo hieman valaisseen paikan luonnetta ja illan teemaa. Olimme kaikki hetken hiljaa kunnes avasit taas suusi ja hieman varovaisesti sanoit, että toisaaltahan tämä on jotain sellaista josta olimmme yhdessä joskus kiimaisina kesken seksin fantasioineet, mutta että voimme tottakai lähteä poiskin vaikka heti jos miua asia yhtään häiritsee.. Ennen kuin ehdin vastata mitään, otit jo toisenlaisen taktiikan ja tulit suutelemaan minua ja kuiskasit korvaani, että voisinko olla kiltti ja antaa sinun kokeilla miltä tuntuisi olla useamman miehen kiiman kohteena, olit siitä niin pitkään haaveillut. Suutelin sinua takaisin ja katsoin sinua syvälle silmiin samalla, kun kerroin, että anna mennä vaan, kun olet tunnelmaan hyvin mukaan jo päässytkin. Ilahduit selvästi vastauksestani ja niin ilahtui selkeästi takanasi seisoskeleva Jonikin, joka ojensi kätensä johdattaakseen sinut erään loossin luo. Vilkaisin Leenaa, joka kysyi haluaisinko lähteä katsomaan. No totta helvetissä halusin ja niin lähdimme siippojemme perään. Loossilla oli jo sinun ja Jonin lisäksi kolme tanssilattialla ollutta herraa. Sinä seisoit heidän keskellään herrojen seistessä ringissä ympärilläsi. Miehille tämä oli selvästi jo tuttua puuhaa ja he kaikki toimivat kuin tuttuna tiiminä. Miehet riisuivat nopeasti itsensä alasti ja jäivät ympärillesi seisomaan kalujaan hiljaksiin runkaten. Sinä seisoit edelleen paikallasi vain katsellen, kunnesJoni vinkkasi, että nyt voisit sinäkin riisuutua, vaate kerrallaan, he nauttisivat näystä, jonka heille tarjoaisit. Aloit hiljaksiin riisumaan toppiasi miesten katsoessa ja runkatessa ympärilläsi. Tilanne selvästi kiihotti sinua, mutta yhtälailla ympärilläsi runkkaavia miehiä, joilla alkoi kaikilla olemaan kyrvät jo houkuttelevasti pystyssä.. Topin riisuttuasi avasit ritaliiviesi haan ja vapautit rintasi kaikkien nähtäviksi. Katsoit pilke silmissäsi minuun päin ja heitit toppisi ja rintsikkasi minua kohti. Noukin vaatteet lattialta ja vinkkasin sinulle silmää. Hymyilit minulle takaisin ja aloit hivuttamaan hamettasi hiljalleen alaspäin. Ringissä seisovien miesten kalut muuttuivat entistä kovemmiksi, kun huomasivat ettei sinulla ollut hameen alla pikkuhousuja lainkaan vaan siistitty pillusi oli kuin tarjolle aseteltu karamelli hameen pudotessa lattialle. Seisoit hetken alasti runkkaavien miesten keskellä kunnes Joni havahtui haaveilustaan ja huikkasi minulle, että jakaisinko heille läheisellä pöydällä olevasta kulhosta kortsut. Hain kulhosta neljä kumia ja jaoin ne ympärilläsi runkkaaville miehille. Joni avasi pakettinsa saman tien, sujautti kumin kovan kyrpänsä hupuksi, otti sinua kädestä ja ohjasi vieressä olevan loossin sohvalle. Nyt vasta tajusin, että sohva oli nostettu pienen korokkeen päälle ja kun Joni oli saanut sinut istumaan eteensä ja veti sinut hieman makaavaan asentoon, oli pillusi juuri sopivalla korkeudella hänen kyrpänsä edessään. Sen kummempia kursailematta Joni levitti käsillään haarojasi auki ja ohjasi kovana seisovan kyrpänsä pilluusi. Olin tullut ihan sohvan vierelle ja näin kuinka suusi aukesi hieman pienen huokauksen saattelemana, kun kyrpä upposi syvälle pilluusi. Joni katsoi minua ja huikkasi, että taitaa vaimosi tykätä, kun on pillukin aivan likomärkä. Joni käänsi katseensa sinuun ja sinä tarrasit Jonia pakaroista vetäen häntä tiukemmin sisääsi. Suusi oli houkuttelevasti auki ja silmäsi lähes kiinni, kun nautit kyrvästä sisälläsi. Leena oli tullut vaivihkaa viereeni ja kuiskasi korvaani, että mitä pidän näystä. Kerroin koko tunnelman olevan aivan julmetun kiihottavan ja Leena oli silmin nähden ilahtunut siitä, että olimme molemmat tyytyväisiä illan yllättävään käänteeseen. Joni nai sinua hetken todella rajusti ja veti sen jälkeen kyrpänsä ulos ja otti muutaman askeleen takavasemmalle vetäen samalla kortsun pois antaen tilaa seuraavalle miehelle, joka oli jo sujauttanut oman kuminsa valmiiksi kyrpänsä suojaksi. Kaveri esitteli itsensä englanniksi ja kertoi nimekseen Brian. Hän ei työntänytkään kyrpäänsä heti sisääsi vasn kyykistyi eteesi, levitti haarojasi reilusti auki ja alkoi nuolemaan kiimasta valuvaa pilluasi. Olin jo ihan sohvan päädyssä, käsinojassa melkein kiinni ja otin sinua kädestä kiinni, suutelin hetken kiihkeästi suulle kuunnellen huohotuksen sekaista yninääsi ja kysyin miltä tuntuu. Vastasit silmiini kiimasta illinä, että aivan helvetin hyvältä ja juuri, kun olit jatkamassa, että kun vielä saisi kyrp.. laukesit ulvahtaen ja selkääsi kaarelle kääntäen. Puristit minua samalla tiukasti kädestä ja vapisit aivan nautinnosta. Tällä välin Brian oli noussut ylös ja kyrpäänsä hiljaksiin runkaten pyysi sinua pyörähtämään kontillesi sohvaa vasten. Nousit ylös ja nojauduit sohvan käsinojaa vasten niin, että pääsit suutelemaan minua samalla, kun Brian työnsi kyrpänsä takaapäin pilluusi ja alkoi naimaan todella rajusti ja nopealla tahdilla. Välillä hän läpsäisi sinua melko terävästi pakaralle ja kehui kuinka hyvännäköinen perseesi oli. Homma muuttui asteittan vain rajummaksi ja hetken päästä Joni tuli viereeni ja ohjasi minut kohteliassti pois sinua suutelemasta ja työnsi kyrpänsä melko ronskisti syvälle suuhusi pitäen kädellään päätäsi hiuksistasi paikoillaan ja toisella kädellä läpsäisi sinua aina välillä poskelle. Brian nai hetken oikein kunnolla kunnes laukesi rajusti ja vetäytyi pois seuraavan tullen saman tien jatkamaan. Joni antoi sinun hengittää ja huohottaa välillä hetken kunnes otti sinua tiukasti hiuksista kiinni työntäen kyrpänsä oikein syvälle kurkkuusi ja laukesi sinne. Hän läppäisi sinua jälleen poskelle, otti leuasta kiinni nostaen kasvojasi ylöspäin häntä kohti, suuteli otsalle ja kiitti hyvästä panosta. Suupielestäsi alkoi valumaan spermaa samalla, kun kolmas kaveri nappasi takaa päin letistäsi kiinni ja venytti pääsi pitkälle kasrelle taaksepäin. Hänkin laukesi hetken naituaan ja veti sykkivän kyrpänsä ulos. Viimeinen kaveri tuli viereesi sohvalle istumaan ja ohjasi sinut syliinsä. Laitoit toisen jalkasi hänen viereensä ja nostit toisen jalkasi hänen sylinsä yli, ohjasit kädelläsi hänen kyrpänsä pillullesi ja istuit polviedi varaan kyrvän upotessa vittuusi. Veit kätesi hänen päänsä taakse hänen hiuksiasn haroen samalla, kun hän puristeli ronskein ottein rintojasi. Kallistit hänen päätään taaksepäin ja suutelit ahnaasti hänen upottaessaan kyrpäänsä märkänä litisevään pilluusi. Katsoin kuinka nojauduit häntä vasten kattoon katsoen ja ulvahdit rajusti lauetessasi hänen sylissään. Tämän jälkeen tämä neljäs mies työnsi sinut pois sylistään vierelleen ja tuli päällesi hajareisin runkaten samalla ja laukesi naamallesi. Sperman sykkeen laannuttua hän nousi ylös ja lähti kävelemään jonnekin takatilaa kohti. Nosit sohvalle istumaan todella naidun näköisenä hymy kasvoillasi. Leena vinkkasi, että viimeisen miehen perässä kun kävelet, löydät tiesi suihkutilaan, siellä saisit pestyä itsesi ja sieltä löytyisi myös puhtaita pyyhkeitä. Lähdit hänen peräänsä kävelemään ja minä taas saatoin Leenan takaisin pöytäämme ja hain meille juotavat. Juttelimme kahdestaan hyvät tovin ja Leena kertoi heidän käyneen täällä jo useana vuonna. Juttelimme kaikenlaista parinvaihdosta ja joukkopanoista ja ehdin jo hakemaan meille toiset juomatkin ja vasta niiden lopussa saavuit miesten saattelemana pesulta. Leena katsoi minuun vietellen ja kertoi olevansa seuraavana samalla sohvalla käsiteltävänä ja kysyi haluaisinko puolestani osallistua hänen tarpeidensa tyydyttämiseen. Kiedoin käteni sinun ympärillesi ja sanoin meidän lähtevän takaisin hotellillemme, jossa minulla riittäisi aivan tarpeeksi naimista äskeisen näyn aiheuttaman kiiman taltuttelussa. Kiitimme Leenaa ja Jonia hyvästä baarivinkistä ja unohtumattomasta kokemuksesta ja lähdimme rantatietä pitkin kävelemään takaisin hotellillemme. Matkalla kysyin, että mikä siellä pesulla muuten niin pitkään oli kestänyt vai olitko saanut siellä lisää kyrpää? Katselit merelle samalla, kun kujeillen sanoit, että “noo, ehkä..”. Otin sinua kädestä kiinni ja kerroin minulla olevan kyrvän aivan kovana ja lähdimme kävelemään hieman reippaammin päästäksemme nopeammin takaisin omaan huoneeseemme..